Selena Gomez është një ndër këngëtaret më të pasura të momentit. Me një vlerë neto të raportuar prej 800 milionë dollarësh, udhëtimi i Gomez drejt pasurisë është i shumëanshëm.
Ajo nuk është thjeshtë një interpretuese, ajo është një sipërmarrëse e zgjuar me rrjedha të ndryshme të të ardhurave. Ndërmarrjet e saj përfshijnë organizimin e shfaqjeve në ‘Food Network’, prodhimin ekzekutiv të projekteve hit si “Only Murders in the Building” dhe “13 Reasons Why”, dhe role në filma të suksesshëm si “Monte Carlo” dhe “Spring Breakers”, sipas Living.
Me vlerën e saj neto të vlerësuar prej 800 milionë dollarësh në vitin 2024, e nxitur kryesisht nga suksesi i markës së saj të kozmetikës ‘Rare Beauty’, Gomez po i afrohet më shumë statusit të miliarderes. Ndikimi i Gomez shtrihet përtej argëtimit dhe bukurisë. Si ambasadore e markës për kompani si Puma, Coach dhe Pantene, ajo fiton vlerën më të lartë për postimet e sponsorizuara në mediat sociale, duke fituar 1.7 milionë dollarë për postim.